مراکز تماس ورودی مایتل

 

مراکز تماس ورودی در اشکال و اندازه های متفاوتی وجود دارند، از مجموعه های غیر رسمی که رسما خود رامراکز تماس کامل و عملی نمیدانند تا مراکز تماس پیچیده با کیفیت عالی و دارای کارکنان در همه جای دنیا. هدف هر تیم، صرف نظر از اندازه، ارائه تجربه مورد نیاز مشتری برای ساخت و نگهداری روابط سودآور است – یک شاهکار که شامل مدیریت زمان تماس و زمان قطع آن است.

ویژگی های برتر کسب و کارها در راه حل های تماس تلفنی ورودی :

ابزارهای بهینه سازی رضایت مشتری

کاهش TCO بوسیله یک راه حل جامع

آینده آماده برای حفاظت سرمایه گذاری

انعطاف پذیری و قابلیت دسترسی بال

 

راه حل های مناسب مرکز تماس، فعل و انفعالات خودکار، الگوریتم های پیشرفته مسیریابی، ابزارهای مدیریت نیروی کار و مجموعه ای از توانایی ها را برای کمک موثر به تیم خود و ارائه تجربه مثبت به مشتری در همه زمان ها را فراهم می کند. الزامات عملکردی ممکن است تغییر کند. حجم ترافیک ممکن است افزایش یابد. اندازه فیزیکی و تعداد عوامل ممکن است افزایش یابد. اما یک چیز قطعی است. ساخته شده اند برای رشد شما، راهکارهای مرکز تماس (contact center) ما ارتباطات صوتی را در پایه مرکز تماس (call center)شما همراه با یک مجموعه جامع از ابزارهای مورد نیاز برای آینده فراهم می کند. با استفاده از رسانه های مختلف، شماره گیری خروجی، مدیریت نیروی کار، قابلیت ضبط تماس و نظارت بر کیفیت، می تواند از مرکز تماس شما در حال حاضر پشتیبانی کند و در آینده با راه حل های مرکز تماس ما مانع از سرمایه گذاری اضافه شود

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *