تاریخچه شرکت مایتل
شرکت مایتل در سال ۱۹۷۳ تاسیس گردیده و امروز یکی از پیشگامان بزرگ راه حل های ارتباطی در دنیا برای شرکت هایی با اندازه های مختلف (کوچک تا بزرگ) و موسسات بسیار بزرگ محسوب می گردد. مایتل در ۹۰ کشور دنیا فعالیت می کند و بیش از ۱۵۰۰ نمایندگی رسمی دارد. پس از خریدن شرکت اینترتل در سال ۲۰۰۷ مایتل با قدرت و تسلط بیشتری در بازار فعالیت داشته و در رده های محصولات مخصوص شرکت های بسیار کوچک نیز راه حل های موفق خود را عرضه می نماید.
مایتل موفقیت ۳۵ ساله خود را صرفاً مدیون اراده تخصصی خدمات فروش و پس از فروش خود می داند و محصولات خود را بر اساس نیازهای خاص بازار طراحی و تولید می نماید.
شرکت مایتل همواره پیشرو در ارائه نوآوری های جهانی در این صنعت بوده است.

اولین سازنده کنسول های اپراتور با صفحه نمایشگر
۳۰ سال تجربه در سیستم های تلفنی سازمانها، ادارات، صنایع و مراکز نظامی
اولین سازنده مراکز تلفن با کنترل نرم افزاری
اولین سازنده گوشی های تلفنی دیجیتال با امکان دسترسی به منوهای نرم افزاری
اولین سازنده کنسول های اپراتور با صفحه نمایشگر
اولین سازنده سیستم اطلاع رسانی متمرکز در مرکز تلفن با ویژگی اجرای فرامین صوتی
اولین عرضه کننده مراکز تلفن IP PBX با ویژگی های کامل تلفنی
اولین عرضه کننده سیستم های تلفنی IP در ایران
اولین عرضه کننده سیستم های رومیزی صوتی و تصویری IP
اولین تولیدکننده گوشی های IP به صورت تمام رنگی و Full Touch Sensitive
درباره ساناسیستم
شرکت ساناسیستم به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات با هدف طراحی سامانه های ارتباطی در ابعاد گسترده و دستیابی به بازارهای داخلی و خارجی آغاز به کار نموده است.
این شرکت با حرکت بر لبه تکنولوژی و مشارکت با شرکت های خارجی و داخلی، تجارب ارزنده ای در ارایه راهکارهای ویژه سازمان های بزرگ کسب نموده و به همین دلیل طیف وسیعی از مخاطبان و مشتریان این شرکت را سازمان ها، بانک ها، و شرکت های دولتی و خصوصی تشکیل داده اند.
شرکت ساناسیستم همکاری خود را با کمپانی مایتل کانادا به عنوان نمایندگی رسمی در ایران آغاز کرده و با استفاده از توان فنی و تولیدی آن شرکت سعی در ارائه سیستم های منحصر به فرد با قابلیت اطمینان بالا، همگام و هم دوش با دانش و فناوری روز دنیا نموده است که محصولات متنوع و برتر این شرکت نشان دهنده گوشه ای از ثمرات این تلاش هاست.
نکات متمایز کننده شرکت ساناسیستم
تأمین سریع و آسان کالا در داخل کشور بدون هیچ گونه محدودیت
تیم های نصب و راه اندازی مجرب در سراسر کشور
شبکه پشتیبانی و خدمات پس از فروش در سراسر کشور
مرکز آموزش با ارائه گواهینامه بین المللی MITEL
مرکز تعمیرات
مرکز پیام پشتیبانی (Support Contact Center)
چشم اندازها و برنامه ها
ماموریت شرکت ساناسیستم پیشرفت و توسعه تا مرز خودکفایی درحوزه مخابرات می باشد و چشم انداز شرکت عبارت است از ایجاد جایگاه برتر در صنعت مخابرات و با تمرکز بر سیستم های ارتباطی و اطلاعرسانی که در آینده از ارزش افزوده بالایی برخوردارند.