پشتیبانی ساناسیستم
ویژگی های خدمات پشتیبانی
شرکت ساناسیستم ضمن به کارگیری تمامی پشتوانه های علمی و فنی خود و همچنین تجربه کارساز خویش در ارائه ی خدمات به هزاران مجموعه – سازمان – شرکت و ارگان دولتی و خصوصی، میکوشد تا شیوه های موثری را در پشتیبانی از خدمات خود در پیش گیرد.
مهم ترین ویژگی های خدمات مایتل
شرکت ساناسیستم در راستای ایجاد اطمینان خاطر مشتریان خود با پیشنهاد قراردادهای پشتیبانی خود سعی در ارائه هر چه بهتر خدمات در طول مدت قرارداد دارد. این خدمات شامل تعداد زیادی سرویس های مورد نیاز و پیش بینی شده مشتریان میباشد که به تعدادی از آنها به طور خلاصه در زیر اشاره شده است :
- کارشناس مقیم در محل سایت.
- معرفی کارشناس در خصوص رفع مشکلات سایت به صورت اختصاصی به روش ON CALL ۲۴ ساعته.
- ارتقاع نرم افزاری کلیه Application ها و سیستم های مرکز تلفن درطول مدت زمان قرارداد.
- ارائه سیستم های جایگزین در صورت خارج از سرویس شدن سیستم های منصوبه در مدت زمان تعمیر.
- اعزام کارشناس ارشد در مدت زمان کمتر از ۲ ساعت در (تهران) و ۴۸ ساعت در (شهرستانها) در محل سایت.
- تست و Check Up کامل سیستمهای منصوبه در زمان بازدید از محل سایت.
- ترافیک سنجی.
- تست PI سیستم های منصوبه در سایت.
- نظافت و آراستن کلیه سیستمهای منصوبه به صورت دوره ای.
- بازدید از سیستم به صورت دوره ای و منظم.
- پیگیری و رفع مشکلات و درخواست اعلامی توسط مشتری.
- اتصال از راه دور به سیستم در صورت درخواست مسئولین سایت و Check Up و رفع درخواستها و مشکلات احتمالی و بسیاری از خدمات که در قراردادهای پشتیبانی دیده شده است.
بهره گیری از کارکنان و متخصصانی که به صورت ویژه از روحیه ی احترام و همدلی با مشتری، صبر و حوصله در پیگیری مشکلات مشتریان برخوردار باشند، شیوه ی رایج در انتخاب کارشناسان پشتیبانی شرکت ساناسیستم است. این کارشناسان از میان نیروهایی انتخاب میشوند که دانش کافی برای پاسخ گویی به سئوال های مشتریان داشته باشند و مشتریان را به گونه ای راهنمایی کنند که آنان با صرف کمترین زمان و هزینه به پاسخهای کارساز برای مشکلات خود دست یابند. ضمناً تمامی کارشناسان این شرکت دوره های سیستمهای مخابراتـی را گـذرانده و موفـق به دریـافت گواهینامـه هـای لازم از شرکـت سازنده سیستمها شده اند.
شرکت ساناسیستم با استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات تلاش میکند تا ساز و کار پاسخ گویی به مشتریان را به بهترین شکل ممکن، مکانیزه سازد تا آنان بتوانند در زودترین هنگام ممکن به مؤثرترین پاسخ دست یابند. در این روش به هنگام تماس مشتری با سیستمCall Center پشتیبانی و بیان هر گونه مشکل، موارد در نرم افزار مرتبط ثبت و برای آن مشکل ticketباز میشود. سپـس کارشناسـان با توجه به نـوع مشکل به بررسـی و یافتـن راه حـل (بستن ticket) می پردازند.
تمام موارد یاد شده ، در زمان بندی مشخصی انجام می شود و در هر مرحله چنانچه کارشناس قادر به حل مشکل نباشد، موضوع را با کمک کارشناسان ارشد پیگیری و حل خواهند کرد. موارد ثبت شده در نرم افزار، در تماس های بعدی مشترک قابل مشاهده خواهد بود و به حل سریع تر مشکل کمک خواهد کرد. ضمنا” در آینده نزدیک مشترک قادر خواهد بود که از طریق سایت اینترنتی مخصوص آخرین وضعیت Ticket خود را ببیند.
شرکت ساناسیستم با برعهده گرفتن مسئولیت انجام فعالیت هایی که گاه حتی در قراردادهای منعقد شده با مشتریان از آنها صحبتی به میان نیامده است، میکوشد تا خدمات کاملی را به مشتریان ارائه کند و رضایت خاطر آنان را فراهم سازد.
تمامی کارشناسان و نیروهای پشتیبانی شرکت ساناسیستم تلاش میکنند تا با شناسایی دقیق مشکلات مشتریان ، مشکلات آنان را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف سازد. رسیدگی به مشکلات هر مشتری توسط یک تیم مشخص و در کوتاه ترین زمان از طریق برقراری تماس تلفنی یا مراجعه حضوری در همان روز صورت میگیرد.