ارتباطات و هماهنگی یکپارچه

هنگامی که این ابزارها به یک سیستم متصل می شوند به راحتی  ارتباطات را در میان دستگاه ها برقرار می کند، ارتباطات و همکاری یکپارچه یا UCC نامیده می شود.

درست همانطور که یک خط کوتاهترین فاصله بین دو نقطه است، ارتباطات یکپارچه به کسب و کار اجازه می دهد تا سریعترین تصمیمات و معاملات را ممکن کند. UCC به کاربران اجازه می دهد تا به هر نحوی با توجه به نیاز و موقعیت آنها ارتباط برقرار کنند. و ابزارهای فردی به هم پیوسته هستند تا دسترسی آسان و کارآمد باشد.

 

مایتل راه حل های ارتباطی یکپارچه را برای شرکت های تجاری در هر اندازه ای ارائه می دهد. تمام راه حل های صوتی مایتل را می توان به راه حل های UCC کامل، با ویژگی های عالی و منحصر به فرد گسترش داد. و از آنجا که امکان راه اندازی این راه حل های قدرتمند را هم در سخت افزار مایتل و همچنین سرور های مشتری از طریق نرم افزار را دارد، می توانید با توجه به شرایط و زمان خود، بهترین بهره برداری را انجام دهید.

همچنین مایتل راه حلهای ارتباطی صوتی و یکپارچه را به عنوان یک سرویس ارائه می دهد. قابلیت های ابری (cloud) ما به این معنی است که شما می توانید تمام سخت افزارها و سرورها را از بین ببرید و به جای آن یک سیستم UC با استفاده از مراکز داده خود داشته باشید.

 راهکارهای ارتباطات و هماهنگی تجاری مایتل برای بیش از ۴۰ سال ارائه شده است. راه حلهای ما ساده اما جامع و شامل نرم افزار اصلی، تلفن، هدست و برنامه های کاربردی قوی مانند راه حلهای مرکز تماس و مجموعه ای از قابلیت های تلفن همراه است. راه حلهای ما مطابق با استانداردهای صنعت، ارائه بالاترین قابلیت اطمینان و آزادی بی سابقه و انعطاف پذیری میباشد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *