ارتباط با کیفیت بالا با مشتریان هرجا و به هر روشی که آنها میخواهند.

مشتریان امروز بیشتر به ارتباطات دیجیتالی مانند ایمیل، پیام های متنی، چت، وب و رسانه های اجتماعی متکی هستند تا با کسب و کار شما ارتباط برقرار کنند. مراکز تماس چند کاناله به مشتریان این انعطاف پذیری را برای انتخاب روش تماس می دهند که هر زمانی که برای آنها مناسب تر است و نیاز دارند با شرکت شما ارتباط برقرار کنند بتوانند روش های مختلف با سرعت دریافت پاسخ یکسان را انتخاب کنند. با استفاده از ابزارهای مناسب، می توانید اطمینان حاصل کنید که کسب و کارتان برای پاسخگویی به این تقاضاهای در حال رشد آماده است.

 
 
 

مهمترین مزایای راه حل های مرکز تماس چند کاناله:

  انعطاف پذیری مشتری

توانایی مشتریان برای ارتباط با مرکز تماس شما از هر طریقی که خودشان انتخاب کنند شامل تماس صوتی، ایمیل، پیام کوتاه، فکس، رسانه های اجتماعی، چت و… . به مشتریان خود این انعطاف پذیری  را بدهید که بتوانند رسانه ای را که برای آنها مناسب تر است را انتخاب کنند، تا شما  تصمیمات هوشمندانه تر و آگاهانه تر داشته باشید و از تجربه فوق العاده لذت ببرید.

بینش مدیریتی و برنامه ریزی منابع

مشاهده زمان واقعی تمام فعالیت های مشتری از انواع مانیتورها و داشبورد ها، تمرکز بیشتر روی  عملکرد به وسیله نمودارهای تاریخی و گزارش فعالیت های مشتری ، وشبیه سازی فعالیت ها و اتفاقات مرکز تماس در زمان واقعی. پیش بینی نیاز منابع شما برای ایجاد برنامه های کاری هوشمند که بتوانند تقاضای مشتری را برآورده کنند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *