MITEL CALL RECORDER

باز کردن پتانسیل کامل تجربه مشتری خود  با درک ارزشمند به هر تعامل با راه حل های ضبط، مانند ضبط مرکز تلفن.

سازمان خود را فعال کنید تا سریعا ضبط، آرشیو، سازماندهی، پخش و به اشتراک گذاشتن مستندات صوتی را برای درک ارزشمند در تعاملات مشتری فعال کنید.

 

مهمترین مزایا

تجربه ی مشتری

ضبط کننده تماس گیرنده MiVoice تسهیل آموزش سازمان و بررسی عملیاتی برای بهبود خدمات به مشتری و جلوگیری از تقلب را فراهم می کند.

حل مشکلات

دسترسی سریع به ضبط برای حل مشکلات مشتری، بهینه سازی بهترین شیوه ها و حصول اطمینان از حاکمیت.

 
 
 
مسئولیت های قانونی

لذت بردن از تنظیمات برای کمک به مطابقت با قوانین ملی و محلی، مانند استاندارد PCI DSS

 
بهره وری عملیاتی

کارایی عملیاتی را با به اشتراک گذاری اطلاعات سریع، یکپارچه و ایمن بدون نیاز به ترجمه کردن، قطعی کنید.

امکانات

  • ضبط خودکار تماس های خارجی که از طریق انتقال تماس ها و تغییر مسیرها ادامه می یابد
  • ضبط تماس مستمر  تماس گیرنده، از جمله کسانی که با IVR، پست صوتی، گروه های کاری کار می کنند.

  • پروفیل رکورد تماس انعطاف پذیر به طور موثر ضبط آنچه که باید ثبت شود

  • کنترل کاربری صرفه جویی / عدم ذخیره و مکث / رزومه ضبط تماس

  • پشتیبانی مکث / رزومه اجازه می دهد تا عامل نتواند اطلاعات حساس (مثلا شماره کارت اعتباری مشتری) را ثبت کند، در نتیجه تطابق PCI را تسهیل می کند

  • کلید تنظیم ضبط مشتری را متوقف می کند

  • ذخیره سازی خودکار در چند فایل سیستم و یا چند صندوق پست صوتی Mitel

  • پوشه سفارشی و نام فایل در آرشیو ضبط تماس
  • موضوع سفارش: و از: زمینه در کادر پیام صوتی Mitel

  • بازیکن ضبط کننده مبتنی بر وب

  • جستجوی صحیح، دانلود و مدیریت ضبط

  • پخش از طریق تلفن یا رایانه

  • دسترسی به پخش کننده URL اجازه می دهد پیوندهای ضبط شده را در برنامه های مبتنی بر وب جاسازی کند، از جمله Salesforce.com و Interactive Viewer Contact Center

 

 

 

 

پیشرفت کارکنان

برنامه های آموزشی و مهارت های کارکنان از طریق بررسی سیستماتیک و ارزیابی عملکرد ارتباطات حیاتی کسب و کار در فروش، خدمات مشتری، مجموعه، امکانات اضطراری و دیگر سازمان های ایمنی عمومی.

call-recorder
call-recorder
call-recorder-2
call-recorder-2

 

 

 

 

مدیریت ریسک

ضبط تعاملات تلفنی برای کاهش خطر و خطاهای سوء تفاهم با مشتریان. نمونه هایی از موارد ادعای بیمه نامه نامناسب، خرید کسب و کار به منظور کسب و کار و سفارشات کالاهای فاسدشدنی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *