تلفن: ۸۸۶۱۲۶۲۸-۰۲۱|info@mitel.ir

مشتریان

/مشتریان
مشتریان۱۳۹۸-۹-۳ ۱۵:۵۹:۵۶ +۰۰:۰۰

مشتریان ساناسیستم :

سرمایه گذاری قابل توجه برای فراهم آوردن بستر ارتباطی مناسب ، بهره گیری از آخرین فناوری ها، گرد هم آوردن تیمـی متـخصص و کارآزمـوده و تـلاش شـبانه روزی و بی وقفه مدیران و کارکنان در شرکت ساناسیستم همه با هدف مهندسی نیاز مشتریان و تأمین خواسته ها و نیازهای ارتباطی آنان با بالاترین کیفیت ممکن و در نهایت جلب رضایت خانواده مشتریان این گروه انجام میشود.

این در حالی است که توسعه کلیه فعالیت ها در سطح گروه نیز با هدف توسعه توانمندی های شرکت در پاسخ گویی مؤثر و کارا به نیازهای مشتریان صورت میگیرد.

برخورداری از این نگرش موجب شده است که شرکت ساناسیستم بتواند، دامنه مجموعه استفاده کنندگان از خدمات خویش را گسترش دهد .

هم اکنون ، شرکت ساناسیستم در میان خانواده بزرگ مشتریان خود ، به کیفیت بالای ارائه خدمات ، دارا بودن تجهیزات پیشرفته ، معرفی فناوری های نوین و منحصر به فرد به بازار خدمات مخابراتی، نیروی فنی و پشتیبانی متخصص و داشتن صداقت در مقابل نیازها و خواسته های مشتریان خویش شناخته میشود.

گفتنی است ، اعضای خانواده ساناسیستم تمام تلاش خود را صرف برنامه ریزی برای دست یابی به جایگاهی بالاتر در بازار از طریق ارایه  خدماتی کاراتر و افزایش رضایت مشتریان کرده اند و برای رسیدن به این هدف با تلاشی شبانه روزی مشغول توسعه فعالیت های خویش هستند.

شرکت ساناسیستم ، خدمات خود را به طیف وسیعی از کاربران در سراسر کشور ارایه می دهد. تلاش همیشگی گروه سانا برای ارایه خدمات با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان و کسب رضایت آنان موجب گشته است تا خانواده چندین هزار نفری مشتریان شرکت سانا دائماً افزایش یابد.

بی گمان ، تعداد بالای اعضای این خانواده پشتوانه بسیار محکم و قابل اتکایی برای سانا در ارایه خدمات مخابراتی بر پایه آخرین فناوریهای روز دنیاست. در همین راستا شرکت سانا از پیشنهادات و انتقادات مشتریان و مشترکین خود  استقبال کرده و با بررسی تمامی E-mail  و فاکس های ارسالی، خود را بیش از پیش با نظرات مشتریان خود همسو میسازد. لذا در صورت داشتن هر گونه پیشنهاد یا انتقاد از شرکت سانا سیستم  با شماره فاکس ۸۸۶۱۲۶۲۹-۰۲۱ و یا آدرس پست الکترونیک info@mitel.ir تماس حاصل فرمائید.