تلفن: ۸۸۶۱۲۶۲۸-۰۲۱|info@mitel.ir
بارگذاري...

افزایش مشتریان و بهبود عملکرد کارکنان

شماره گیری خودکار یک ابزار قدرتمندی برای تیم هایی است که به دنبال ارائه فعالیت و اجرای موثر کمپین هستند. با حذف حدس و گمان و برقراری تماس خودکار بین کارکنان و مشتریان. راه حل های مرکز تماس خروجی می توانند بهره وری کارکنان را به حداکثر برسانند و اطلاعات لازم برای تعامل موفقیت آمیز را ارائه دهند.

شرکت ها می توانند از این راهکار برای کشف فرصت های بالقوه درآمد، انتشار اطلاعات مهم کسب و کار و یا حتی حمایت از عملیات تجاری در خارج از مرکز تماس استفاده کنند (به عنوان مثال، یادآوری   قرار ملاقات های آینده  مشتریان و یا پرداخت های آنها). این سطح از خدمات به کسب و کار کمک می کند تا خود را با ارائه یک تجربه مثبت به مشتری و افزایش رضایتمندی مشتری متمایز کند.

مزایای مهم  راه حل های مرکز تماس  خروجی :

ارائه سرویس پیشرفته به مشتریان

مدیریت هوشمند

امارو ارقام واقعی

مدیریت IT بدون دردسر

۱۳۹۶-۹-۲۱ ۱۱:۲۶:۴۴ +۰۰:۰۰